Інформація учням

Рекомендації щодо зовнішнього вигляду учня 
1. У школу  учні повинні приходити в охайному одязі, призначеного для занять
2. Одяг повинен відповідати віку, виражати повагу хазяїна до самого себе й суспільству
3. Рекомендується не застосовувати зайву косметику й не носити багато прикрас на заняттях
4. Спортивний одяг призначений для уроків фізичної культури, на інших уроках вона недоречна.
5. Перебування в школі у верхньому одязі, без особливих на те причин, не дозволяється.
6. На уроках технології хлопчики повинні мати робочий халат, дівчата – фартух і головні убори.
7. На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у відповідній формі: дівчинки в темних спідницях або штанях і світлих блузках, хлопчики – у темних костюмах і світлих сорочках. Бажана наявність краватки для останніх.
8. На святкові вечори, концерти учні вибирають одяг за своїм розсудом.

Правила поведінки учнів у їдальні
1. Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно.
2. Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.
3. Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.
4. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
5. Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.
6. Учень зобов’язаний після прийому їжі забрати зі столу посуд.

Правила поведінки учнів до початку,
під час перерв і після закінчення занять

1. Під час перерв учень зобов'язаний:
* навести чистоту й порядок на своєму робочому місці;
* вийти із класу, якщо попросить учитель;
* виконувати вимоги учителя.
2. Під час перерв учні можуть вільно рухатися по школі, крім тих місць, де їм заборонене перебування з метою безпеки (горище, підвал, кухня, фізична й хімічна лабораторії).
3. Під час перерв учням забороняється штовхати один одного, кидатися предметами й застосовувати фізичну силу.
4. Під час перерв учням забороняється виходити зі школи без дозволу класного керівника або чергового адміністратора.
5. Категорично заборонено самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.
6. Під час перерв учні не повинні бігати по сходах, поблизу віконних прорізів та в інших місцях, не пристосованих для ігор.
7. Черговий клас допомагає черговому вчителеві стежити за дотриманням дисципліни під час перерв.

Вказівки по веденню щоденника

1. Щоденник є ШКІЛЬНИМ документом учня.
2. Учень (починаючи з 2 класу) акуратно заповнює лицьову сторону обкладинки, вписує назви предметів, прізвища, імена і по батькові викладачів, розклад уроків, факультативних занять, позакласних і позашкільних заходів.
3. Учень щодня записує домашні завдання в графи того дня, на який вони задані, в період шкільних канікул – план позакласних і позашкільних заходів.
4. Учень пред'являє щоденник на першу вимогу вчителів і класного керівника.
5. Вчитель, оцінює учня виставляє оцінку в класний журнал і одночасно вписує її в щоденник і завіряє своїм підписом.
6. Класний керівник стежить за наявністю в щоденнику всіх оцінок, отриманих учнем протягом тижня. В кінці щоденника виставляються підсумкові відомості про успішність і пропуски учня.
7. Батьки щонеділі переглядають і підписують щоденник.
8. Адміністрація школи здійснює систематичний контроль за веденням щоденника.

Як здолати хвилювання перед
тестуванням, контрольною роботою, підсумковою атестацією?

Перед початком уроку:
Готуйтеся!
Ретельно вивчайте матеріал.
Не бійтеся наближення тестування, контрольної роботи, підсумкової атестації.
Сприймайте це як можливість показати обширність своїх знань і отримати винагороду за виконану вами роботу.
Потрібно добре виспатися в ніч перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковою атестацією
Відведіть собі час із запасом, особливо для справ, які треба виконати перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковою атестацією і приходьте на урок незадовго до початку.
Розслабтеся перед тестом, контрольною роботою, підсумковою атестацією.
Не прагніть повторити весь матеріал в останню хвилину.
Не приходьте на урок з порожнім шлунком.
Візьміть цукерку або що-небудь інше, щоб не думати про тест, контрольну роботу, підсумкову атестацію, не хвилюйтеся.

Під час уроку:
Уважно прочитайте завдання.
Розподіліть час на виконання завдання.
Сядьте зручно.
Якщо ви не знаєте відповіді, пропустіть це питання і приступайте до наступного.
Не панікуйте, коли всі починають здавати свої роботи. Ті, хто першим виконав завдання, не отримають за це додаткових балів.

Умій володіти собою
1. Пам'ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм – постійна зайнятість.
2. Щоб забути свої напасті, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.
3. Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням.Пам'ятай: кожна людина – така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості.
4. Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки. Уникай зазнайства і дозування.
5. Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм – джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам'ятай, що «рана заживає поступово». Не дратуйся через дрібниці.
6. Будь-яка справа починається з першого кроку! Пам'ятай: перешкоди нам даються задля нашого розвитку.
7. Людина, має необмежені можливості самовдосконалення, причому в усіх галузях СВОЄЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
8. Будь толерантною особистістю.

Меморандум дітей своїм батькам

1.  Не зламайте мене. Я абсолютно точно знаю, що я не повинен мати все те, чого я прошу. Я тільки перевіряю вас.
2. Не бійтеся бути рішучими зі мною. Мені це подобається, оскільки тоді я знаю, як далеко зайшов.
3. Не застосовуйте до мене силу. Це переконає мене, що силою можна вирішити все. Я швидше відгукнуся, якщо мене просто поведуть за собою.
4. Не будьте непослідовними. Це заплутує мене, я можу відмовитися навіть від того, що добре знаю та вмію робити.
5. Не давайте зайвих обіцянок, якщо ви не можете їх виконати. Я можу втратити довіру до вас.
6. Ніколи не піддавайтеся на мої провокації, коли я кажу або роблю щось для того, щоб засмутити вас. Інакше я й надалі намагатимуся здобувати такі «перемоги».
7. Не дуже засмучуйтеся, коли я кажу «Я ненавиджу тебе». Я не маю на увазі саме це, але хочу, щоб ви почувалися себе винними за те, що зробили мені зле.
8.   Ніколи не змушуйте мене почуватися себе маленьким. Я обов'язково зреагую і виставлятиму себе «великою цяцею».
9.   Не акцентуйте уваги на моїх «поганих звичках». Це тільки надихне мене продовжувати робити саме так.
10.  Не робіть зауважень у присутності чужих людей. Я краще зрозумію все, коли ви спокійно поговорите зі мною віч-на-віч.
11.   Не обговорюйте мою поведінку, коли конфлікт у розпалі. З багатьох причин я не дуже добре вас зрозумію. Абсолютно правильно вимагати від мене нормальної поведінки, але давайте поговоримо про це пізніше.
12.   Ніколи не робіть за мене те, що я можу зробити сам. Це примушує мене почуватися маленьким і я продовжуватиму використовувати вашу допомогу.
13.   Не намагайтеся постійно повчати мене. Ви самі здивувалися б, якби дізналися, що я давно знаю, що добре, а що — погано.
14.   Не будьте дуже вимогливими. Якщо ви поводитиметеся так, я буду змушений захищатися і не слухатиму вас.
15.  Не змушуйте мене відчувати, що мої помилки є моїми гріхами. Я маю навчитися помилятися, оскільки без цього нічого у житті не буває.
16.    Не вимагайте від мене пояснень моєї поганої поведінки, оскільки я справді не знаю, чому вчинив саме так.
17.    Не перевіряйте постійно мою чесність, оскільки я можу злякатись і швидко навчуся брехати.
18.    Не забувайте, що я часто експериментую і роблю це із задоволенням. Так я вчусь, тому треба змиритися з цим.
19.    Не захищайте мене від обставин, оскільки я вчуся лише на власному досвіді.
20.   Не переймайтеся моїми «маленькими хворобами», оскільки я можу швидко зрозуміти, що дуже приємно, коли тобі приділяють багато уваги.
21.    Не відмахуйтеся від мене, коли я вас про щось запитую.
22.   Не думайте, що, вибачившись переді мною, принизите власну гідність. Чесне визнання своїх помилок викличе в мене дуже теплі почуття до вас.
23.    Ніколи не кажіть, що ви абсолютно безгрішні та ідеальні.
24.    Не дозволяйте собі показати, що ваші переживання щось більше, ніж мої. Від цього я ще більше злякаюся. Показуйте мені свою мужність.
25.    Не забувайте, що я не можу існувати без підтримки та розуміння. Але я не повинен нагадувати вам про це, чи не так?

 


Яндекс.Метрика